Sunday, November 30, 2008

Dah habis minggu kedua....

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Seminggu lebih nampaknya diri ini tidak melakukan senaman ke atas jari jemariku...bukan hilang minat, tetapi itulah yang terjadi andai menulis dengan mengikut perasaan. Kini, sekali lagi diriku perlu menyepikan diri buat seketika untuk memberi peluang untuk komputer ribaku untuk dibelai.hehehe...

Hidup diwaktu cuti kali ini dipenuhi dengan roti...hehehe...saja nak buat anda terliur....=P

dengan roti kering...yang menjadi kegemaran setiap lapisan umur...nyam2...bau yang semerbak yang pasti menyebabkan anda perlu menahan saliva anda dari terus terembes dengan jayanya...hehehehe....dan jangan lupa menikmati kecomelan roti mini pelbagai perisa....hehehe... (sambil berkenalan dengan org yang sdg ambik gambar kat blakang tu...hahahaha)

"Jadilah perindu dan pengejar redha Ilahi" =)

Wallahualam....

9 comments:

tezuka87 said...

aaa..
kak annamlatun...
nk donut iceberg 2..
donut predator 2...
ngn donut choc nie 2 gak...

eh nie bkn cwgn BigApple kat Miri ekh...

sry2...
slh bc signboard kedai...

annamlatun said...

takpe2...-_-" orang baru nak meningkat umur memang macam tu...pandangan semakin kabur...hahaha

Azreen said...

assalaamu'alaikum. kak wani, ktk own a bakery shop, ek?

-azreen fasya-

annamlatun said...

family bisnes...kamek nulong jak cuti-cuti kedak tok...hehehe...

tusky said...

looks yummy..
bwk r untuk aku sebuku due..=p
lapa ni..
hehehehhehe

Afidalina Tumian said...

ala besnye yummy2.. buat akak terliuq ja.. insya Allah nnt satu hari akak nk borong lah! =D

annamlatun said...

siapa nak roti???

Meh datang ambik sy di a-port Kuantan 21 dec ni kol 6 ptg.hehehe...

p/s: Serius nih...=)

sufrina said...

-_-" ini adalah entri yang mantap.... saba jakla wani..dolok ada juak urg ngirim roti ke kmk tok.wah!! hehe

3p4h said...

Wah... Beshnye family bisness camni..

Simpankn 1 roti bole? =p