Thursday, December 18, 2008

Maaf Ya...


Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Huhu...maafkan diri ini sebab dah lama tidak mengemaskinikan blog yang semakin kelihatan sepi ini...

InsyaALLAH jari ini akan menari semula dalam masa yang terdekat...=)

Sungguhpun begitu,

"Jadilah perindu dan pengejar redha Ilahi"

Wallahualam

6 comments:

tezuka87 said...

xp2...
ak tau jari ko bz menari di dapur...
mengayak tepung...
membakar pizza,roti...




p/s - ko pk ko letak gmbr bug tue, ko leh mintak maaf dp audiens..?hehe...

tusky said...

aha,
bawak r extra
buah tangan tarian jari..=p
perut kami sentiasa
menanti..

annamlatun said...

to tezuka...

tu terpulang pd ko nak interpret gambar tu camne....haha...

to tusky...

nak xtra??? aku bwk untuk org yg ambik aku kat a-port je...=p

jd kalu nak ambik, bleh gak.haha

tusky said...

oh, begitu rupanya..
tp kalu ikut psychology nye
aku rase bahagian aku ade
ntah la..
nantikan sahaja..=)

bazLa' said...

annamlatun itu apa ertinya? bunyi macam menarik =)

bagaimana sy nak kenalkan diri? hmm..sy pelajar USM.. berumur 21 tahun..dan masih jahil dan lemah dalam banyak aspek... spiritual tu masih goyah.. bantulah saya...

salaam perkenalan... semoga kita bersama dalam rahmat Allaah..
assalaamualaykum...

annamlatun said...

annamlatun...

di ilhamkan dari perkataan an-namlah
(semut betina)dalam surah an-Naml...

=)