Tuesday, February 3, 2009

Kawan-kawanku tengah kebosanan...

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

17.59 : 03/02/09

Diriku dan kawan-kawan masih lagi berada di Lab Protein Biotechnology yang masih lagi belum selesai...masih menunggu giliran untuk men'centrifuge'kan centrifuge tube yang terakhir...

sedang di serang kebosanan, mereka tidak habis-habis mengusik kawan-kawan yang masih setia menunggu giliran kerana di landa sindrom bernama 'tension' =P....

penat menunggu...tapi itulah yang kami perlu hadapi dan hadami...hidup seorang saintis? hehehe...tak jadi saintis yang bertauliah lagi. tapi semua ini, aku anggap sebagai salah satu jalan tarbiyah membiasakan diri dengan hidup seorang saintis...huhu...

diriku dah kehilangan idea...semua nak berkemas dah...=)

"Jadilah perindu dan pengejar redha Ilahi"

Wallahualam

6 comments:

Kema Azeman said...

hoho! di kala kwn2 kite tu kebosanan, makcik plg gedik telah menge-kol aku...katenye tgh kebosanan..tp aku rs sbb die rindukan aku. ahahah!

annamlatun said...

hahahaha....

aku bc komen ko kat makcik plg gedik yg telah mengekol ko tu...die kate "AUMM!!!!" hahahaha

tezuka87 said...

sib baik xder org amik ksmptn kat ak masa mereka² tgh bosan kan...

tusky said...

bosan ke?
hahahahaha...
pe xnye.. sume mate
terpaku di laptop
yg xde perasaan

tidak seperti kami.
ceria2 menanti...
sehingga titisan masa
terakhir..

barangkali kami penyabar
ade scientist value
by nature..=p
hahahahhaa..
science are meant to b enjoyed!!
yeah..

MNM said...

tu la lab uia ni, barang2 semua byk, alatan pun byk, mmg menyenangkan hidup kita............ rhetorically....

Rumah Sewa IM2 said...

"tarbiyyah menjadi saintis"

hmm, bagus2